Måste vara nåt fel!!

Ja jag kanske inte är den personen som slänger saker!! Det river och sliter i min själ när slängning kommer på tal. Mina barn är trygga i att mamsen sparar ALLT!! 

När min dotter va ca 8 år, så skällde jag på henne för att hon inte städa i sitt rum. Då "hota" jag med å slänga sakerna. Med tre svarta sopsäckar ståendes i klädkammaren, kommer dottern in i sitt renrakade rum, å säger ååååååå så fint du gjort!! 

I Helgen har mitt hjärta både slagit ovanligt fort och ovanligt sakta. Ja här kommer lite bevis på hur nostalgisk jag är.
(null) 
(null)

Bokmärken jag fick som liten hos tandläkaren
(null)

Den lilla boken om tandläkartiderna och givetvis alla klisterstjärnor för gott uppförande hos plågis
(null)

En femsedel🤔 hur säger man det?
(null)

???? Va e detta????
(null)

PK bankbok?? Varför??
(null)

Bevis på gott uppförande på hjärta lungräddningskurs från 1800- talet!!
(null)

Tursamt att jag sparat! Så jag lätt å smidigt kan bläddra fram hur det nu va man gjorde🤔
(null)

Några jäkla hemförsäkringspapper från.....2003???
(null)

Vykort från en kyrka??
(null)

Men den a e gullig! Från min farmor till min farfar som va kära i varandra från 13-års ålder!
(null)

Beskrivning på.... en discman? När va dom moderna 
(null)

En matta från mitt dockhus (huset finns dock ej kvar)

(null)

Ååå min extremt välanvända psalmbok👼
(null)

Känns så skönt med detta erkännande! 
Tack Ingvor!



Kram🌸