Storvinst på triss och Lotto🎉🎉

När jag står där och skall betala mina skraplotter så planerar jag alltid, vilka kläder jag skall ha på mig i tv-rutan, när det är dax att skrapa fram storvinsten. Men sedan kommer det över mig att jag tyvärr inte har ett rent hjärta. Även om jag precis innan köp av lotter, ger en stackars tiggare en slant, så veeeeeet han där upp att jag helst ville ha pengen själv och att jag bara har en baktanke om storvinst.

Ja det skall gudarna veta att du har! Va mitt lilla hjärtas kommentar till min bekännelse, om min svarta själ!! Men hur skall man bli god..... för att få den där jävla storvinsten... ja titta där va vi igen... faaan kunde lika gärna lagt pengarna i tiggarens kopp!! För några pengar lär det inte bli ikväll heller!!

Ibland så försöker jag känna godheten krypa in under mitt skinn, när jag med kärleksfullt hjärta börjar att planera vart mina 62 miljoner (tycker det är en bra summa) skall ta vägen. Även om det tar emot så skall jag skänka pengar till nåt ända mål.....

Sedan skall jag ge pengar till släkt å vänner (mmm jag är mutbar så sätt fart å va trevlig)
Men nu skall jag ut i solen och för säkerhetsskull så tar jag med mig en slant, ifall jag hittar en liten tiggare i skogen😊 


Kram🌸