Ett nytt liv tar sin början

Efter att sätt döden i vitögat efter Vasaloppet så har jag tagit ett drastiskt steg. Jag har bestämt mig för börja ett nytt liv. Fyller ju 44 år idag, och då kan det ju vara dax med livsbejakande saker. Det kan vara bra att liksom skoja till det i livet, för att se om man klarar av nya utmaningar. 

De två grundpelarna i mitt nya liv är!!

1. Sluta träna!! Japp vet att detta kommer som en chock för de flesta som känner mig!! Men jag vill helst inte att någon tjatar på mig, för jag har tagit ett beslut och det står jag fast vid. Jag håller på med en plan som skall hålla mig ifrån gymmet. Jag tror det bästa är, att jag vet vad jag skall fylla min tid med, så det inte blir återfall!! Det kommer att bli tufft att fylla det tomrummet, men jag är beslutsam!!

2. Mitt nästa beslut är att äta precis vad jag vill och när jag vill. Jag skall börja i små doser och successivt öka på för att vänja kroppen. Säger inte att det kommer att bli lätt, men vill man något tillräckligt mycket så går allt!! Jag skall idag rensa ut sånt som kommer att locka mig till att bryta det jag verkligen brinner för, tex chiafrön, solrosfrön, rågkuddar och kokosolja....


Kram🌸