Fruktansvärd hädelse

Nu börjar nerverna komma under kontroll! 
Efter denna traumatisk upplevelse, visste inte vilket ben jag skulle står på, när jag inser att min mobil ligger kvar på jobbet😵och jag precis kommit hem. Jag fick tunnelseende!!

Ja jag var ju inte ensam om att bli förundrad över hur detta kunde ske. Barn, make och kollegor stod helt handfallna men stora frågetecken?  Men som tur var så insåg Martin hur katastrofalt det kunde bli och hämtade mitt lilla hjärta. Eller som Martin sa- hur kan du glömma den?? Den sitter ju fast i din hand🙄😏

Efter 1 1/2 timme av gråt å tanna gnissel och den fruktansvärda upplevelsen av att använda en padda från typ 92...😏 så va återföreningen ett faktum. Vi kramades och jag bad om ursäkt för mitt beteende. Men att jag skulle vara beroende av min mobil, ja det bestrider jag bestämt. 

Kram🌸