Bubblande lycka

Idag va jag med om något sååååååå fantastiskt!! Ni vet så där bubblande ändlöst fantastiskt. Jag hoppade av bussen med min väska sådär ungdomligt kastat över axeln, och över den hängde min ungdomliga bomberjacka. 
Jag trippar lätt förbi några smått påverkade söta pojkar i ca 20-25 års åldern.

Utan min vetskap så glider jackan av å lägger sig på marken. DÅ händer det!! Dom kallar på min uppmärksamhet genom att ropa.....TJEJEN!!! Alltså om jag skall vara helt ärlig så vände jag mig inte om på första ropet, utan ville att så många som möjligt skulle höra. Så efter femte gången vänder jag mig lite nonchalant om å frågar va dom hade på hjärtat. 

Kan nog säga att genom mina ord och miner så tror jag dom förstod min lycka. 
Utbrister ÅÅÅÅÅÅÅ ALLTSÅ TJEJEN!! TACK😍tog jag mig för bröstet och haltade vidare. 

Åsså mina ungdomliga skor😊


Kram🌸

#1 - - Anonym:

Hahaha man lever på det i flera månader// Sofia

Svar: Då är vi två😂😂
Kristin Hylén