VAAARFÖÖÖÖR!!??

Varför slutade jag med att träna?? VAAARFÖÖÖÖÖÖR?? Jo det kan jag tala om för den intresserade.... för att jag i mars av någon anledning tyckte att jag va LÄCKER???? Sa för mig själv...nä inte skall väll en sån här läckerbit slarvas bort i gymmet!! Jag cyklar ju ändå 6 mil i veckan, det bör väll räcka för att känna mig trygg och full av säkerhet i en kommande bikinin.

Määään kan säga att det inte riktigt blev så😏, lämnade precis provhytten efter ett rejält skrattanfall som avslutades i en grisgrymtning!!
VAAAARFÖÖÖÖÖÖR!!?? slutade jag att träna??Skall inte gå in på några detaljer om vad som mötte mig i spegeln, men Thank you God för väl förslutna omklädningsrum. Letandet efter bikinin med sort B fortsätter, för nått gym har jag inte tid med😏här är det desperata doningar som gäller....

I desperata tider så får det kanske bli ändring på godsakerna i livet!! Hahahahahahahahhaah skoja bara!! 


Kram🌸