Dö Dö Dööööö

Eller iallafall flytta någon annanstans....

För ett par dagar sedan så va jag en köttätande djurvän, men då kom vändningen i mitt djurvänliga liv!! Vi upptäckte att vi hade fler familjemedlemmar än beräknat. En liten söt näbbmus hade flyttat in i vårt 132 kvm stora hem, trodde jag. Här skall det då rakt inte dödas någon som förvirrat sin söta lilla näbb in till oss, sa jag !!  

ANTICIMEX kom hit å DÖDAAAAAA!!! (Det va inte någon liten söt ensamstående näbbmus, med många munnar att mätta.....nä det va nåt värre☠️) jag vill ha det starkaste giftet som finns, det skall få tapeterna att krulla sig och få oss att slänga alla våra textilier, vid extra farligt avfall på tippen!!!

För här skall döden sprida sig som en vårvind☠️ med ett stilla brus skall dessa små hjärtan sluta att slå. Deras sista suck skall höras som en ....Ops nu blev jag för ivrig☺️



Kram🌸