Fika med Persbrandt del 2

Döm om min förvåning när de redan på måndagen efter helgens inskick till StagePool, ringde till mig😳!! Hon såg en stor potential i lilla mig! Samtidigt som hon berättade om hur lätt jag skulle få jobb, så funderade jag på hur mycket jag egentligen ljög i min ansökan, det måste ju ha varit massor med tanke på hur positiv hon lät?!

Gode Gud hur skall jag lösa detta nu?? 

När jag funderar som mest om vad jag egentligen skrivit, så hör jag mig själv säga -ååå vad roligt det vill jag gärna!! Men stopp va tycker jag nu e roligt?? Backa bandet!! Jahaaaa nu hade jag tydligen tackat ja till nån jäkla fotografering?! Jaaa men hurra bra jobbat!! Jag som ääääälskar att bli korttagen!! 
Men det gäller att stå ut om det skall bli nån fika med Persbrandt i framtiden.

Jahopp så då skall man bli ner lurad i en källare!! Mmmm men det kanske kan bli spännande.... Staaaaaaffan!!


Kram🌸