Mer vuxen!

Det där med att bli äldre är ju väldigt olika, klart att jag inte är gammal men vissa krämpor och uppförande, kan jag tänka mig har sin härkomst ifrån att just blivit lite mer vuxen.

Tänker närmare på när vi på mitt nya jobb lekte "Kom alla mina kycklingar", (där jag för övrigt under absolut inga omständigheter what so ever är mig själv än😏) då jag blir så exalterad och börjar sjunga en kämpar visa. När jag ivrigt sjungit en stund så inser jag att det faktiskt är en snappsvisa som jag skrålar fram.

Nuuu tar vi dom nu tar vi dom nu tar vi dom nu tar vi dom!! När jag stoppsladdar kraftigt för att inte helt mangla ett litet barn, så hugger det till i min onda höft samtidigt som ett urinläckage påkallar min uppmärksamhet. Ja så det va ju bara till att linka av plan och ställa saker till rätta.

Ser på framtiden med tillförsikt!

Kram🌸