Gödgris đŸ·

Ja hopp dĂ„ ligger jag hĂ€r i soffan som en gödgris som snart skall till slakt. Ja för sĂ„ blir det lĂ€tt med tvĂ„ veckors all-inclusive. Ligger och funderar pĂ„ vilka klĂ€der som möjligtvis kan passađŸ€” jeansen Ă€r helt uteslutet. Vissa töjbara klĂ€nningar Ă€r Ă€ven dom inte att tĂ€nka pĂ„. 

KĂ€nner att jag kommer att fĂ„ stora problem under tiden innan den vĂ€rsta svulligheten försvunnit. För det hoppas jag dĂ„ rakt kommer att ske, och det snabbt!! För idag pĂ„ Coop gick jag gĂ„endes i en av klĂ€nningarna som fortfarande passar, dĂ„ kĂ€nner jag hur trosorna sakta sakta rullar nerför min 
"all-inclusivemage" och lĂ€gger sig under hela hĂ€rligheten. DĂ€r och dĂ„ sĂ„ sprids det en glĂ€dje i min kropp, över att jag har breda lĂ„r som liksom hĂ„ller kvar allt pĂ„ plats. 

Ett liiiitet axplock av vad som bidragit!!


SĂ„ nu skall det springas i skog Ă„ mark!! Som en Gassell skall jag fara framđŸ˜©


Kram🌾