Fruktansvärda lördag

Allt började med en mardröm om att jag va i Ullared med dottern, och hittade inget!! Gick om kring och ville verkligen inte ha nått!! Väldigt läskig dröm!
Paniken har faktiskt inte släppt från mitt bröst riktigt än.

Efter frukosten så bar det av på en promenix. Eftersom vi gillar att hitta nya vägar så bestämde vi oss för å hitta en "genväg" till godisaffären som var vårt mål för dagen. Men mitt i skogen så stötte vi på Hisingens Berlinmur!!
Va tvugna att följa ett stort jäkla staket!

Vi gick å gick, över stock å sten, kan säga att jag grät utan tårar vid ett flertal tillfällen. Kände hur jag bara blev smalare å smalare, när kalorierna lämnade min kropp.

Första bilden är när vi börjar vår "genväg" å den andra......
Men sedan hände nåt spännande som fick det å pirra till i kroppen!!
Vi hittade tiggarnas gamla läger! Woooppiiii vilken glädje för mig🎉🎉

Men tyvärr inga lik idag heller!! Men dom hade lämnat massa spännande saker. Skor, jackor, mat, paraplyer, stolar, grill ja tom högtalare! Allt för en härlig utomhus fest!
Låg faktiskt en ganska snygg röd jacka där....skulle ha tagit med den hem.

Men tillslut så kom vi fram till godisaffären. När jag gick där och skulle välja bland alla godisar, så kände jag igen en känsla från nattens maris, jag ville inte ha nåt godis😱 vad har hänt??
Mitt sockerbehov har nästan försvunnit!! 
Men jag köpte massor ändå för detta måste jag råda bot på!! Jag skall ligga i hårdträning resten av helgen. 

Fast först en smoothie! Sedan blir det hårdträning.
(Jo promenaden stannade på ca 9km)

Kram🌸