Vasaloppet!

Då va det dax att sätta fart med träningen inför Vasan. Idag började jag å Frida med en löprunda på morronen. Faan va redigt det låter, men det va faktiskt det som hände. Konstigt nog så gick det lättare än vad jag räknat med. Väl hemma så dog min kropp, japp den bara la av och ville lägga sig och sova på stört.

Jag vill ju egentligen inte gå ner i vikt men eftersom jag råkade slipa lite på mina kilon (när skidkillen skulle ställa om mina skidor och frågade om min vikt) så liksom måste jag ju droppa nått kilo😏orkar ju inte stå där å förklara att jag minsann har en exceptionellt kraftfull benstomme.

Eftersom kondis är färskvara och jag inte vill gå händelserna i förväg, så har jag dröjt tills nu med att utöva detta. Sedan har vi de små musklerna som oxå skall få sitt. Så troligtvis kommer gymmet få besök inom snar framtid.

Dessa små raringar önskar jag mig i julklapp. Skall tydligen vara bra att öva med inför Vasan.

Kram🌸