Fruktansvärda spel!!

Japp då har jag återigen utsatt mig för en psykisk press som inte funkar så bra. Har nu suttit å tjurat i bilen påväg hem från Borås. Vi avslutade en mycket trevlig kväll med paketspelet. Detta helvetesspel!! 


Spelet börjar redan när jag köper paketen, jag tänker taktiskt att det skall vara lite godis för att då väljer barnen det, åsså får vi vuxna de fina sakerna. Sedan kan jag inte köpa för fina saker eftersom jag då kommer att bli arg å tjurig om jag inte får med mig dom sakerna hem.




När jag kommer till själva spelet, då släpper alla hämningar. Jag kämpar varje gång med att inte bli för otrevlig, vill gärna inte ha tillbaka den gången jag totalt VRÅLAR till min svärfar -SLÅ DÅ FÖR HELVETE!!! Jag försöker att spela lugn å avslappnad, vet inte om det funkar så bra, för jag är helt slut efter spelet.




Denna gången sluta det dock i katastrof för min del. Jag vann INGET!! Men som tur var så fick jag ett tröstpris av Martin som så väl vet hur jobbigt detta spel är för mig. En liten lampa som jag skall ha på jackan så jag inte blir överkörd, ja om jag nu inte blir totalt bländad av det extrema blåa ljuset som den utsöndrar.
















Kram🌸

Skriv inläggstext