Död💀

Har inte riktigt bestÀmt mig Àn om det dÀr med trÀning Àr riktigt min grej?? Ligger i soffan efter en tortyr stund med Carro. Hon tvingar mig till saker som jag inte tror Àr möjligt, Ä nÀr jag ligger förlamad av att min ena lÄrmuskel nÀstan slitits av, ja dÄ sÀger hon (pÄ ett för mig otrevligt sÀtt) -va ligger du dÀr för?? Gör 10 till!!!


KÀnner att det nog skulle vara vÀldigt förnedrande om ambulans med bÄr Ä allt skulle vara tvungen Ä hÀmta mig.

Försöker förklara för henne att jag nog Ă€r för gammal för dessa övningar, nĂ€ dĂ„ slĂ€par hon mig till nĂ„n upphĂ€ngningsmekanism sĂ„ att alla pĂ„ gymmet kan se min Ă€ndalykta. 


SĂ„ nu ligger jag hĂ€r ner bĂ€ddad i soffan och försöker att se ljust pĂ„ framtiden. Å den framtiden strĂ€cker sig bara till hur jag skall kunna ta mig upp för trappan. Hur morrondagen kommer att te sig, vill jag helst inte tĂ€nka pĂ„.

Men konstigt nog ser jag vÀldigt mycket framemot nÀsta trÀningspass med Carro!?


Man skall ladda upp med nyttigheter😊


Dessa Àr faktiskt farliga!!!


Kram🌾

#1 - - Carro:

You Go girl!! I helgen Ă€r det dags igen!đŸ’ȘđŸ»đŸ’•

Svar: Gött!! DĂ„ dödar vi min överkropp😂😂
Kristin