Plommon!!

Ett tips i livet är att inte äta massa plommon dagen innan en lång bilresa.
När jag suttit i bilen en stund och givetvis precis kört förbi en avfart, kommer det...tarmarna vrider sig i vild panik och jag känner att bajskorvarnas riksförbund vill ha ett akut möte. Dom vill börja nu nu men jag försöker att förklara för dom att ordförande inte riktigt är redo än.
Säger maniskt till mig själv! TÄNK PÅ NÅT ANNAT!! TÄNK PÅ NÅT ANNAT!! Men hur många plommon tryckte du i dig igår?? Undra mitt lilla hjärta. Hur skall jag kunna veta det när dom va så goda, inte så att jag räknade dom när de fort å lätt slank ner i magen. (Förresten tack Frida för plommonen)

När jag kom in på vägkrogen så såg jag i tunnelseende skylten som det stod damernas på. Framför mig gick ett haltande pensionärspar som jag gladeligen ville putta åt sidan. Började känna svetten på överläppen, till slut var jag äntligen framme vid damernas. Och till min stora glädje så va toan som ett eget litet rum. Pjuhuuuuu kan jag lugnt säga....pjhuuuu pjhuuuu pjhuuuuuhuuuuu

Kram🌸

#1 - - Anonym:

Hahaaa

Svar: Livet e spännande ibland😬
Kristin