Trött

Herregud så trött jag har varit i helgen!! Har knappt orkat nåt. Som på den "gamla goda tiden" när jag nästan va som sämst. Jag hoppas att det är för att kroppen har kopplat av och ur nu när semestern har kommit. 

Men liiiiite har jag fått gjort mellan middagslurarna!!


Firade in semestern med nåt gott å dricka, och äta.

Hade stora planer på å röja förrådet med det har jag inte orkat, tyvärr.

Funderat på å baka!!

Tittat på resterna från branden vid motioncentralen.

Nästan varit i Ullared, låg i sängen medans Frida letade efter saker jag ville ha! Puss på dig Frida💞

Klippt ett öra på Frasse!!

Tittar på några vandaler!!

Ätit super goa frukostar


Funderar på å baka bröd

Köpt palmer till uteplatsen.


Köpt lite saker på kicks!

Legat mycket i soffan.

Hittat en orm.

Ätit gott!
Även om jag har varit skrämmande trött så har jag gjort något iallafall. 


#1 - - pernilla:

hahaha du är ju för rolig=)
kram på dig ;)

Svar: 😙😙😙
Kristin

#2 - - M K:

Det låter som du försöker hålla igång i lagom takt. Det är ungefär som här. Igår jagade jag efter min lön som inte dök upp på kontot i fredags. Sen var jag helt slut för resten av dagen.

Svar: Förstår dig! Jag är så trött på å vara trött!! Vill vara pigg och hitta på saker, inte bara ligga på sängen som en dö sill💀🐟
Kristin