Säga upp sig

Dagen började med gofika på jobbet! Älskar fredagskakan❤️ några stycken slank ner i magen.

Sedan va det dax för den stora uppgiften för dagen, nämligen att säga upp mig. Kändes väldigt konstigt att säga dom orden, efter 10år på samma ställe så känns det konstigt, men väldigt dax att dra vidare.

Jag är väldigt nöjd och glad över mina nya äventyr!! Har fantastiska jobbisar nu så dom kommer jag att sakna❤️ men är det dax, så är det! 


Påväg hem från jobbet så handlade jag dagens middag. Eftersom dottern skulle laga maten, så hade jag fått en lista av henne. När jag väl är hemma så säger Izabelle -men va e laxen!!??
-näääääääää den glömde jag😫😫

Kändes som mitt liv passerade revy!!
Började nästan gråta när jag insåg att hon inte kunde byta ut laxen mot nåt annat. Så det va bara å hoppa upp på cykeln igen.

Tröstade mig hela vägen dit med att jag minsan skulle ha en glass för besväret. När jag precis skulle betala
-GLASSEN!!
Men nu ligger den i magen! Dumle glassen är nya favvisen!!

Så här go blev maten! Hon är superduper duktig på matlagning!!
Pjuhuuuuu tur för mig😀
#1 - - M K:

Men vad ska du hitta på nudå?

Svar: Jag skall börja på en annan förskola men även dra igång ett eget företag. Så i morron skall jag börja en utbildning hur jag sätter fransar. Drömmen är att jobba 3 dagar på förskola å 2 dagar med fransar, i min egna lilla salong/butik.
Kram Kristin
Kristin

#2 - - pernilla:

dumma dumma dig!!!! ;)

Svar: Japp ja vet!! Men när ni inte skall vara kvar så.....
Kristin