Lintkulor!

När vi väl står där vid Lintkulorna som är så jävla dyra och jag bara vill köpa till mig själv. Så får jag ju ändå vara en god och kärleksfull fru med kvittrig röst fråga😣
-Vill du oxå ha några?

Det absolut bästa är svaret! (Fast ändå inte)
- Nää jag vill inte ha några!
Mmm säger jag med ett illa placerat leende.
-Är du RIKTIGT säker på det?
(Du vet ju att du kommer å dö om du ångrar dig vid cavan och mitt kaffe, om du helt plötsligt vill haaaa)

Sedan finns ett till härligt svar 😏
Ja jag kan ta NÅGRA STYCKEN!!??
Men va faan man kan inte bara välja några stycken!! Du får ju för helvete bestämma vilka färger OCH hålla dig till de du bestämt!!

Ja haaa så då e det till att ta två av varje kula som jag vill ha, åsså blir det dyrt som faan!!


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)