Livet är orättvist☹️

Sitter och mumsar pannkakor då jag hör att någon i sällskapet försöker att håll igen lite på vikten, då genom att inte äta just pannkakor.
Ja jo för vederbörande har ju då gått upp i vikt från exeptionella 46kg till 52 kg.

När hon säger det håller jag som bäst på att glufsa pannisarna med extra mycket sylt på, känner hur de peristaltiska tarmrörelserna tvångskramar ner födan. 

Jag vill helst skrika så pannisarna flyger kors å tvärs och ser faktiskt att en bit med extra sylt, fastna rätt i pannan på henne.
JAHAAAA hur faan ser jag ut med mina 74,2 kilogram!!??

Men jag sväljer, slickar diskret av sylten från överläppen och säger med en så falsk och trevlig röst som möjlig, mmm då tror jag nog dom kilogrammen satte sig bra på dig!!

Ibland är livet orättvist☹️


Kram🌸

#1 - - Maria:

Pannkakor med sylt och grädde som är så farligt gott. Jag borde kanske också börja med att minska i vikt men älskar fett och annat onyttigt. Jag ser det som så att hellre vräka i mig det jag tycker om och leva gott en kortare tid än att hålla mig borta från allt gott och leva ett långt och tråkigt liv med salladsblad :)
Kram

Svar: Håller heeeelt med dig!! Nä in med mer godsaker i livet så det är roligare och skönare att leva!!
Kristin Hylén