Osvensk psykopat

Idag har jag varit trevlig😊 japp faktiskt vĂ€ldigt trevlig!! Tror jag iallafall! T o m mot heeeelt frĂ€mmande mĂ€nniskor, sĂ„ det har varit varning pĂ„ mig idag🚹. För det Ă€r ju faktiskt sĂ„ att folk som pratar med frĂ€mmande mĂ€nniskor, Ă€r nog lite knĂ€ppa. Men dĂ„ Ă€r jag nog gĂ€rna lite knĂ€pp.För nĂ€r jag satt pĂ„ spĂ„rvagnen idag sĂ„ började damen bredvid prata med mig, först blev jag rĂ€dd Ă„ tĂ€nkte: jiissees krajst en jobbig tant!! Vad skall folk tĂ€nka nu nĂ€r jag börjar prata med henne. Men vi hade det vĂ€ldigt trevligt, dĂ€r vi satt Ă„ jĂ€mförde vĂ„ra olika krĂ€mpor. Hon hade en lite fyrkantig vĂ€ska som hon klappade pĂ„ och berĂ€ttade att det minsan va en maskin som skulle mĂ€ta hennes andningsuppehĂ„ll under natten. Jahaaaa sa jag! Jag trodde det va en BoulvĂ€ska! Det tyckte tanten va riktig roligt. Tyckte faktiskt det va sĂ„ trevligt att prata med henne, sĂ„ jag inte ville hoppa av vid min hĂ„llplats. 

Efter tanten sĂ„ va jag skrĂ€ckslagen hos en tandlĂ€kare, som skulle kolla lite extra pĂ„ min lilla tand. Jag blev sĂ„dĂ€r jĂ€tte nervös, sĂ„ jag bara pladdrade pĂ„. Vet faktiskt inte vad jag sa, hörde mig sjĂ€lv sĂ€ga: hej jag heter Kristin och jag grĂ€t i morse! 

Efter det besöket sĂ„ tog mina darriga ben mig till en klĂ€daffĂ€r. Å vipps fick jag tvĂ„ kompisar i affĂ€ren. Fast först höll jag pĂ„ och svimma, men det rĂ€dde ut sig pĂ„ en sammetsstol. 

Älskar denna affĂ€r!! VĂ€ldigt gullig Ă„ söt expedit! Tror faktiskt jag skall börja och storhandla i denna affĂ€ren. 

Kram🌾