Filminspelning

Har nu äntligen haft förmånen av att få en inblick i filmstjärnornas liv! Kan säga att detta har gett mersmak!! Äntligen kommer världen se vilken fantastisk stjärna jag är. Ja nu kanske det inte riktigt handlar om mig utan min fantastiska kompis Serafia, som har det exceptionellt spännande yrket, MEDIUM!!

Kan med en otrolig stolthet säga att hon ingår i min närmsta krets av kompisar. Så idag kallade andarna på mig om att vara med på inspelning med henne. Hon skall sprida sitt kunnande genom youtube och jag kan lova att det kommer att gå strålande. Jag förberedde mig väl, med att lägga ansiktsmask så jag iallafall skulle se levande ut. Tog på mig lite guld å diamanter och tantblusen, så jag skulle se ståndsmässig ut i bild. En parant tant kan man säga att jag fick till. 

Inte nog med att Serafia är en kändis i de ockulta delarna av riket, hon har även en kändisfotograf till hjälp. Staffan Stridsberg, som har ett förflutet i Fame Factory⭐️ Jag kissade nästan på mig av exaltering i Serafias kök, men efter lite om å men så lyckades vi ta oss samma, eller ja det va nog mest Staffan som fick ordning på oss....eller mer mig. (Inte lätt att härbärgera en exalterad tant)

Via korten så fick Serafia kontakt med mina guider, jag fick höra några väl valda ord från de högre makterna. Varje gång Serafia gör detta på mig så blir jag lika häpen om hur allt stämmer. Och vad mina guider sa om min fantastiska framtid får ni veta vid ett senare tillfälle. Jag är lika spänd som mina guider antagligen oxå är!! 

Helt fullt normala😏



Kram🌸

#1 - - Serafia:

Sötnos 😘

Svar: 😍😍
Kristin