Torsdag

Det har varit lite synd om mig i ett par dagar. Har faktiskt liiiite feber, 37,2!! Å det känner faktiskt min späda lilla kropp av. Även halsont å lite andra krämpor som hör hösten till. Idag hade jag med mig lite mutor till mina jobbisar, så dom skall gilla mig. En stooor burk med pepparkakor och:

Den va ganska go, men originalet är bäst!

Rast i soffan! Mina nya jobbisar tycker det går sådär med å inte vara mig själv. Men jag kan väll inte hjälpa att jag låg i soffan innan Jonas kom??!!

HATARHATARHATAR dessa neandertalartelefonerna!! Hade inte alls tänkt å skriva så här!! Utan telefonen bestämde liksom vilka ord som skulle komma💀💀

Bajskorvarpårad💩💩💩💩 har börjat få fina naglar igen!! Åsså händer detta!!

Väl hemma så blev det pepparkakor med smör, samtidigt som jag kollade in nyaste leveransen på smycket.

Pizza till middag som dottern gjort🎉

Kram🌸