Gott slut🎉

Ett Ă„r gĂ„r vĂ€ldigt fort men Ă€ndĂ„ inte pĂ„ nĂ„tt sĂ€tt. För mig sjĂ€lv har det varit ett spĂ€nnande Ă„r, bĂ„de jobbiga, arbetsamma men Ă€ven otroligt roliga saker har hĂ€nt, precis som ett Ă„r skall vara! 

Jag har lÀrt mig mycket om mig sjÀlv, men Àven hur grym min familj Àr pÄ att fÄ en jobbig fru eller jobbig mamma pÄ halsen. Tror och hoppas vi alla har gÄtt starkare ur denna perioden ihop. För det kan ju knappast vara roligt med ett utskitetplommon som fru eller mamma.
Men det gĂ€ller Ă„ se sakerna positiva, som min dotter sa nĂ€r vi pratade om allt som hĂ€nt: ja men mamma vi har ju alltid vetat va du har varit, sĂ€ngen eller i badet! Å det Ă€r ju tygghet🎉

Tom Frasse har vetat att, nÀr mamma kommer innanför dörren, japp dÄ e det sÀngen som vÀntar. Han har alltid sprungit uppför trappan och vÀntat i sÀngen, undertiden jag tagit av mig ytterklÀderna.

KĂ€nner mig extra glad och stolt över att tillbringa Ă„rets sista kvĂ€ll med de Ă€lsta vĂ€nnerna jag har💞 hĂ€rligt med mĂ„nga minnen ihop.


Kram 🌾