Rensning pågår?!

Idag har jag varit tillräckligt känslokall för att ta tag i garderobens innersta kärna. Kan säga att detta ändå har inneburit svår hjärtklappning och svimning. Men för att köpa nytt så måste skiten ut!! Jag har fått ett gott stöd i dottern som med snälla och vänliga tillrop, gav hjälp i vad som skulle slängas eller slängas.

Så här har det låtit!
- Släng fortare än vinden 
- Du ser ut som Hitler, när han valde ut vilka som skulle dö
- Mmmmm (bara skräck i blicken)
- Det fulaste jag någonsin sätt!!
- Mmm den KAN vara för liten😏 (va ju bara ett glapp om ca 20 cm på en kavaj)

Den lila kavajen blev svår att slänga, för tänk om jag en dag skall klä ut mig till en....Påskhare då hade det liksom varit biff.

Passade även på att ge dottern en lektion i att inte köpa kläder, vid en liten "lätt" salongsberusning. Tror hon förstod innebörden när jag visade kavajen med stort K. Men den får allt stanna kvar i garderoben, för tänk om modet svänger. 



Kram🌸