Pensionärsfika!!

Suck å stön men ibland så regnar det små spik i sinnet!! Määääääään då finns det nåt så fantastiskt som pensionärsfika!! (Eller så kan man kalla det tröst äta) Min plan är att jag skall börja tänka mer som en pensionär, dom tar livet piano och fikar dagarna i ända. 

Var oss mor å far häromdagen, och när jag lämnade deras boning så var jag så sockestinn så jag darrade som ett asplöv och hjärtat löpte amok. Men tror nog jag kan träna bort det genom att stegvis börja äta mer socker. För om 21 år så sitter jag där med alla kakor framför mig!! Åååå vad jag längtar😍

Men vad gör en pensionär som man kan lära sig av🤔
1. Fikar
2. Lugna promenader
3. Bakar (7sorters kakor i frysen)
4. Går nån kurs
5. Jämför gamla kvitton om hur dyrt allt blivit
6. Läser böcker
7. Städar med tandborste (ja eftersom dom har det så jävla rent, så antar jag detta!!)
8. Har släta och välpressade kläder
9. Dammar
10. Retar sig på grannen
11. Klagar på pensionen 
12. Har det luuuugnt!!!😍😍😍

Jag kommer älska att vara pensionär😍😍

Kram🌸