God medborgare? När?

Jahopp då har jag fyllt 44 år!!, tänk att så här gammal har jag aldrig varit förr?? Försöker att känna efter hur det verkligen känns...... jaaaooo det är rätt ok!! Men skall jag inte ha hunnit bli en ansvarsfull medborgare då? Som liksom vet vad säkerhet och ståndpunkterna är i samhället. Ja menar, det börjar ju å dra ihop sig till bättre vetande.

En dag på jobbet så frågade en pappa vem min nya kollega va. Mmm sa jag, hon e en sån där yngre variant av kollega😏 Å jag kunde inte dölja min beskhet över hennes fräschör! Jag ville ta honom i kragen för att hysteriskt skaka honom och skrika i hans öra -JAG KAN VARA HENNES JÄVLA MAMMA!!!! Dessa yngre varianter börjar krylla runt mig!! Är det då man börjar att bli gammal?? Jag har ju kollegor som skulle kunna vara mina barn...

Nä nu tillbaka till champagnen😍!!

Kram🌸