Mer trevlighet!?

Trevlig!?

Skulle så gärna vilja bli lite trevligare, ja sådär härligt inbjudande med stora tillställningar, där jag står med ett stort leeende och hälsar alla välkomna. Men tyvärr blev jag inte sån, för om jag skulle ha varit trevlig så skulle jag antingen vara 

1. Frireligiös! Dom är alltid så trevliga, har aldrig träffat på en otrevlig frireligiös, utan där är man alltid välkommen oavsätt hur vresig man är. Så snälla är du frireligiös å vill ha mig i ditt stall så kontakt gärna mig! Tänk alla mysiga fikatillställningar på kyrkbacken vi kan ha😍 (för mig betyder kyrka=fika! Så va det i Åsa iallafall)

2. Komma från en annan kultur!! Här är det högt i tak å alla är oense om ALLT men alla älskar varandra ändå. Festerna  är stora och högljudda, ett å annat bråk får man ju räkna med, men alla älskar varandra ändå. Vill ni adoptera en blekfis så finns jag här😍 jag kan vara lite rädd i början men till slut så kommer jag att bli lika oense om allt precis som ni, men jag kommer att älska er😍



Kram🌸