Dementi

När första personen sa nåt om det så skrattade jag bara. Men nu när flera olika personer frågat mig så... Ja jo visserligen så har inte min lilla runda två veckors "all-inklusivemage" börjat sjunka undan, men jag är INTE gravid!!🙅🏼

I ett inlägg så hade jag skrivit att jag va fotomodell, då som en ängel och gravid kvinna. 
Vilket kanske inte riktigt alla förstod😏
Men som tur är så finns det orädda kvinnor, som vågar fråga en lite lätt överviktig 44-åring om hon är gravid.

Så nu kan alla pusta ut med tankar som
- men är hon inte lite för gammal??
- Herregud stackars barn som får så gamla föräldrar
- Men oj är hon 44 år?? Jag som trodde hon va 34!!

Hade tänkt att lägga in några kort där jag såg späd och tärd ut.....men det blev svårt!
Det fick bli partybilder istället😊




Här sjunger jag "fångad av en stormvind" i en affär på Rhodos. Det va en fläkt som rörde sig runt, men alla va snälla och flyttade sig. Men Izabelle uppskattade det inte!  


Kram🌸