Reklamation!

Tog på mig guld och diamanter för att verka rik och respektingivande. Väl vid Mio disken så frågade jag vem jag skulle trycka ned ett bord i halsen på. Han såg lite frågande ut när jag berättade om min vinkväll igår och hur tjurig jag hade varit. Då försöker det lilla livet att charma mig genom att säga - näää inte kan väll DU vara tjurig, du ser inte ut att kunna bli det!! Ååå jaa jag gick faktiskt på det😳 för han har ju rätt! Jag är ju inte den som tjurar eller tappar tålamodet.

Så nu skall vi tydligen ta fler kort på bordet och maila till ett annat litet liv. Jaahaaa e det han jag skall trycka ned bordet i halsen på då? 
Nä nä han är JÄTTESNÄLL hör jag en orolig röst säga. Mmmm ja vi får väll se hur det blir med den saken?? Allt skall tydligen bara ta några nätta veckor åååå swisccch så har vi det nya bordet..... IKEA verkar ju vara mer van vid reklamation, där lät det mer - oj! Hämta en ny!
Mmmm IKEA kan man alltid lita på😊

Kram🌸