Tjocka kärringar!

Har på mig understället, sitter i soffan och kollar på Vasaloppet. Lite kul när jag känner igen mig och kan med stolthet peka ut vart jag ramlade. Konstigt att inte de tävlande tar den lilla extra svängen genom Volvotunneln för att få sin privata lilla film🤔

Då slår det mig att nummerlapparna ser helt annorlunda ut än på tjejvasan. Här är dom liksom i ett stycke å sitter så slimmat å fint på kroppen. Nä vi tjocka kärringar fick snällt knyta en liten knut på va sida av vår valkiga kropp. 

Undra hur det mötet såg ut när de diskuterade fram hur nummerlapparna skulle se ut.
- nä för helvete det är bäst att de tjocka och otränade kärringarna får knyta sina, å gör banden extra långa, för man vet ju aldrig hur illa det kommer å se ut.
- De vältränade ser ju ungefär likadana ut i sina tärda och ProPudstinna kroppar, så där kör vi model kroppsstrumpa!


Nu skall jag nog äta kexchoklad för nu kommer den där fruktansvärda känslan i kroppen..... men vad mysigt det ser ut😍 om jag ändå inte skall göra det nästa år igen.... det är ju ändå 30- års jubileum för tjejvasan.......aaagggaahhaaaaaa!!!!


Kram🌸