Badtunna🎉

Jag hatar att bada pĂ„ allmĂ€nna bad! Vill verkligen inte vara naken bland kĂ€rringar, och klafsa runt i massa könshĂ„r och annat klĂ€gg. SĂ„ dĂ€rför  annonserade jag för ett tag sedan efter en bĂ€stis som hade en pool. TyvĂ€rr blev det ingen bĂ€stis med pool, sĂ„ nu har jag sĂ€nkt mina krav och nöjer mig med en badtunna. Jag har faktiskt gjort det sĂ„ enkelt, sĂ„ det Ă€r bara att gĂ„ in pĂ„ min lilla shop och klicka hem en sprillans ny tunna😊 den Ă€r tillför 4-6 personer, sĂ„ vi fĂ„r precis plats, du och jag!

Men innan du ivrigt klickar hem den, sĂ„ vill jag att du tĂ€nker igenom hur jag vill ha det. 
👙Den mĂ„ste stĂ„ insynsskyddad, runt den pĂ„ marken sĂ„ mĂ„ste det vara trĂ€ (blir sĂ„ kallt om fossisarna om det Ă€r sten),
👙NĂ€rhet till toalett 
👙Fin utsikt 
👙En stege sĂ„ jag slipper att spreta med benen nĂ€r jag hoppar i. 
Tror det va allt😊 jo Ă„ssĂ„ Cava förstĂ„s!!

HjÀlp mig gÀrna att dela denna vÀdjan, sÄ jag fÄr min badtunnebÀstis!

SÄ klicka pÄ den lilla rosa börsen sÄ kommer du till rÀtt stÀlle!

Kram 🌾