6 Juni 🇸🇪🏳️‍🌈🇸🇪

Som sig bör så kom denna dagen alldeles för snabbt, hade inte planerat något. Så jag hann å tjura halva dagen pga att det inte fanns några planer för hur firandet skulle gå till.

Så för er som varit på picknick, ridit på ponny, grillat på stranden, lekt lekar, bränt er i solen, träffat människor som ni inte vill träffa så har jag......

Tjurat!! Men när jag tjurat klart och halva dagen va gjord, så tog jag fram mina pärlor och lite bubbel, för snart skall dom ligga ute till försäljning😊på Shopcorn!


En god middag blev det😊


Kram🌸

#1 - - Felicia:

Wow vad läckra armband! Jag har själv varit sugen på att testa att göra egna. Jag är lite av en pysselmaja och säljer egenmålade muggar och sydda tavlor men sånt där har jag inte vågat ge mig in på än. Kul! Snyggt!

Svar: Tack😊 jag har oxå alltid hållit på med olika saker, tex smycken. Så nu ville jag testa mina egna och se hur dom funkar. Eget märke är något som är lockande. Håll utkik på shopcorn för dom skall ut till försäljning där. Kristin🌸
Kristin Hylén