Förnedring

När jag tränar med min PT,(Carro) så är det en känsla som infinner sig, (tror faktiskt det är som att bo i Nordkorea) att din egna vilja är som bortblåst, eller iallafall så är det ingen (PT:n Carro) som bryr sig om den. Inte så att hon tvingar mig till att koka gröt på bark eller rena mitt urin genom olika mossor, för att sedan dricka . Nä utan mer att jag utan en blinkning skall utföra alla knepigheter hon så rofyllt hittar på.

Tänk att man är så villig att förnedra sig så till den milda grad, bara för att bikinin skall sitta fint till sommaren. För i år då skall den jäveln sitta som ett smäck!! (Bikinin) jag vill INTE ha tantmodellen igen, utan en lite mindre variant av hållainochsamtidigtdöljamodell!! Inget jävla fladder som hänger å slänger. 
Så JAAAAA!! Jag är redo för mer förnedring!!
Å nu skall jag dricka Cava😊


Kram🌸


#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Bra där, kämpa på

Svar: Tack😍 ja denna gången skall jag verkligen lyckas😊
Kristin Hylén