Fika med Persbrandt

Ja som jag ser på det så kommer det inte vara så lång tid kvar tills den fikan infinner sig!!
För här kokas det ihop planer inför framtiden!! Det vore ju väldigt dumt å ha det tråkigt, så nu har jag gått med i en pool för olika statistroller.
Det skall tydligen spelas in en kriminalserie i Göteborgs undre värld. Å jag bara måste ha en liten liten statistroll där😊 hade ju varit vansinnigt roligt! 

Mitt lilla hjärta tyckte jag kunde passa som tjackhora, åååå guuud så spännande det hade varit. Så nu har jag fyllt i lite viktig info om mig själv så dom vet vem jag är. Har redan fått erbjudande om en reklamfilm. Men hade tyvärr redan börjat å ljuga eller kanske mer tänjt på sanningen, så den kan jag inte söka. Ja om nu inte Martin odlar skägg med blixtens hastighet, och att vi får kidnappa ett litet mindre barn än va denna familjen kan erbjuda. 

Men snart sitter jag å Persbrandt å fikar😊

Kram🌸