Efterlysning đŸ‘”đŸ»

För ett tag sedan gick jag ut med en efterlysning om en bĂ€stis med pool. Kan sĂ€ga att arrangemanget hĂ„ller pĂ„ att lösa sig, bara lite smĂ„ detaljer kvar. 

Men nu Ă€r det en annan efterlysning, nĂ€mligen jag vill ha en liten dam pĂ„ ca 85-90 Ă„r. Vill gĂ€rna att hon Ă€r sĂ„dĂ€r halvpigg, funkar med rullator eftersom det dĂ„ bara vankas lugna promenader. Tror jag föredrar lĂ€genhetsdam, pga att det Ă€r mindre Ă„ hjĂ€lpa till med dĂ„. 

Jag vill att hon skall vara den omsorgsfulla typen. För nĂ€r jag ligger i hennes soffa (en ytterst omsorgsfullt omhĂ€ndertagen plyschsoffa frĂ„n tidigt 50-tal) i fosterstĂ€llning och blir matad med nygrĂ€ddad sockerkaka, skall hon stryka mig pĂ„ kinden Ă„ sĂ€ga : allt kommer Ă„ bli bra!! 

Sedan vill jag att hon skall prenumerera pĂ„ Svensk damtidning, ÀÀÀÀlskar den tidningen men kĂ€nner mig nog lite för ung för en egen prenumeration. Ica kuriren Ă€r oxĂ„ en sĂ„dan tidning, som man plikttroget tittar i om den kan gratistittas. 

Vill vÀldigt gÀrna att hon skall berÀtta om gamla tider, som jag lite dimmigt kan lyssna pÄ. Sedan Àr det ju vÀldigt trevligt om hon Àlskar likörer, för det tackar jag inte nej till, nÀr det vankas kaffe. NÀr jag gÄr hem sÄ skall jag vara sÄ sockerstinn sÄ jag darrar och vill krÀkas!!
Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ vart finns du😍

Kram🌾