Jonas Colting

Tjocka, smala, kvinnor å män!! Jag tror jag är kär!! Rent träningsmässigt iallafall, är jag superduper kär i Jonas😍!! Jag är helt övertygad om att jag behöver honom i mitt liv. För hur skall det annars gå med resten av tjejklassikern? Så snälla rara Jonas du bara måste se detta som din livsutmaning. I denna utmaningen så finns det två kategorier av ääää ja....utmaningar.

Nr1
Frida som är den yngre varianten, pigg å fräsch som en litet Duracellkanin springer hon lätt å käckt och simmar som en gasell. Hon skulle jag vilja se kräkas av utmattning och att hon nån jävla gång får träningsvärk. Det tror jag du fixar lätt som en plätt😊 inte så att hon tränar ihjäl sig, men när hon väl gör det, så går allt tyvärr så väldigt bra.

Nr2
Taaadaaaaa lilla jag!!
Jag går BARA på ren vilja om å få en medalj! Det är bara det som tagit mig fram på simningen och löpningen. Men nu börjar det å brännas, för snart kommer Vasan. Så jag behöver egentligen hjälp med allt du kan komma på. Min kropp är just nu uppbyggt av senor å på senorna hänger det......former. Jag får träningsvärk av att tänka på att jag skall gå till gymmet.

Tror att du skulle vara sååå perfekt för oss två, tror faktiskt att vi skulle kunna vara lite rädda för dig, å rädsla är ju som bäst när man skall träna. Ja för vi måste nog tyvärr vara rädd för den som tvingar oss till onda saker, annars är det nog väldigt lätt att den andre blir rädd för oss, är jag rädd för.

Vill även ha tips på kvinnlig å lugn variant av triathlon😊 det behöver ju inte vara kafferast mellan hemskheterna, men en bra början på ett triathlon liv.

Min å Fridas första förlovning!

Vår andra förlovning!

Ops fel bild! För sånt här sysslar vi inte med!!

Kram🌸