Katastrof

Idag så har det hänt något så fruktansvärt, har faktiskt svårt att prata om det!! Känner att tårarna bränner i ögonen. Ni vet den där känslan om att inget kan bli värre. När jag klev in på Body Shop så kände jag genast att allt inte va som vanligt!! Jag letade febrilt på alla hyllor, tills jag i panik frågade en expedit om vart lermasken hade tagit vägen nånstans. Då säger den fruktansvärda expediten att dom har slutat å sälja den!! VAAAA!! Nästan skrek jag i affären, ja det va väll det dummaste ni någonsin gjort!!! Hur kan ni göra så mot mig?? Jag som såg ut som 12 år i ansiktet med den!!! Mmmm hon såg lite orolig ut när jag med nedsänkta axlar lämnade butiken. Hade en hel lista av saker jag skulle köpa, men när livet passerar revy, ja då vill man bara hem i trygghetens vrå och dra täcket över huvudet.

By by My lover

Kram🌸