Hatar Kardashians

För inte så längesedan så skulle vi ha platta små rumpor, men det satte dessa små damer stopp för!! På gymmet där flera tränar dessa partier som lätt petar mig i ögat när jag går förbi, gör mig så trööött!! Är så trött på dessa tjejer som står i stringtrosor i omklädningsrummet, vandrandes runt som om dom ägde stället. Å rätt som det är så tappar dom något på golvet, å då böjer dom sig ner med RAKA ben. Men va i helvete jag vill inte se rätt upp i Mumindalen!!

Jag kan säga att jag inte har orken att hänga med i dessa svängar. Nä för jag vill fika, äta godis och ligga å peta mig i naveln.

Men jag kan med glädje säga att mode SVÄNGER å när ni står där med era jätte arslen, ja då har jag min lätta lilla rumpestump kvar, som med glädje stått å väntat på bättre tider.

Kram🌸