Byte av kök

Nu äntligen har vi bestämt att vi skall fixa till vårt kök. Vårt kök har blivit allvarligt misshandlat under en lång tid, så nu är det dax. Vi har haft en farbror på besök, från ett företag som skulle presentera produkter. Jag kände att jag gick in i detta med ett öppet sinne, så öppet så att jag kunde tänka mig olika gråa nyanser och med en lagom stor "fyrkant" inristad på dörrarna. Sedan hade min fria hjärna tänk ut en ljus marmorskiva (kunde dock tänka mig olika ljushets grader) så jag kände att jag verkligen tänkte stort å brett.

Sedan hände något som fick mig att bli ett tjurigt litet barn som faktiskt ville börja gråta. Han hade INGET vad jag ville ha!!
Ville bara bli av med honom och det fort.
Så tillslut låssades jag gilla nått bara för å bli av med honom. Han va oxå väldigt påstridig över vad som vad bra å vad som minsann passade ihop. Han skrattade å slog ut armarna och sa med en viss stolthet att ALLA hans kunder valde svart diskho. Ja dom stackarna kanske inte vågar annat, när jag sa det till honom blev han tyst.

Jag ville bara bli av med honom där och då direkt!!

Kram🌸