Godmor!?

Japp då står jag här å gör mitt bästa med å vara en god mor. Kollar för fullt på när sonen spelar fotbolls match. Att vara en god mor innebär att jag får i mig lite väl många kalorier. Att solen skiner är oxå en bra morot för mig. Innan matchen började hade jag ätit upp all sushi.

Gud så gott det vaaaa!! 

Denna va inte så illa heller!

Lagom tills matchen började hade jag halvvägs ätit upp min mjukglass!
Fastän den såg ut som en sur gubbe så va den väldigt god.

Efter halvlek så va det dax för dessa två små raringar😊! Mmmm tror jag börjar å älska å titta på fotboll!! Det kostar på att vara en god fotbollsmor, emellan tuggorna så hann jag faktiskt hålla koll på matchen, 2-2 så än så länge är de obesegrade, mmmm fotbollstakterna har han nog efter mig.

Kram🌸
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

oh vad mkt gott :d

Svar: Jaaa!! Skall nog kolla på nästa match oxå😉
Kristin