Underbara dag😏

NÀr jag vakna 4:45 för att vara pÄ jobbet kl 6:00, sÄ insÄg jag att handleden hade svullnat efter gÄrdagens geting attack.

Jag skulle ju bara vara snĂ€ll Ă„ trevlig mot min jobbis Ă„ ge henne en kram. Men tydligen satt det en geting PÅ henne som dĂ„ stack MIG. Eftersom ingen nĂ„l hittades för att karva ut gadden, sĂ„ fick jag ta det nĂ€st bĂ€sta, en sĂ€kerhetsnĂ„l. 

Vet inte om det va min egna operation eller gadden.... som har varit den bidragande orsaken till svullnaden. Efter att handleden svullnat upp Ànnu mer, sÄ fick en lÀkare titta pÄ elÀndet. Hon tittade lite konstigt pÄ mig nÀr jag stolt berÀttade om min operation. Möjligt att jag inte skulle ha gjort den.... men Àr man bra pÄ mycket, sÄ Àr man ju villig till Ä testa det mesta.

Men lĂ€karen tyckte inte jag behövde vara orolig för nĂ„gon aputation av armen, utan att det nog rĂ€ckte med en antibiotikakur. 



TÀnk att ett sÄnt litet operationshÄl kan stÀlla till det sÄ mycket, det blödde ju inte sÄ vÀldans mycket nÀr jag grÀvde.

Sensmoral??....... alltsÄ jag tycker ju det Àr roligt Ä operera sÄ vi fÄr vÀll se.

Kram🌾