Kärlek

Vad är kärlek? Kan undra vad kärlek kan vara. Ibland eller rätte sagt ofta blir jag kär i en sak, tex i Stockholm blev jag kär i en väska. Eller när vi gick i gamla stan och gick in i en affär med massa gossedjur, då blev jag superkär i två ekorrar❤️ jag började å prata med dom (tror jag) med ekorreröst, vilket min dotter absolut inte uppskattade.
Hon blev arg på mig när jag ville köpa dessa små liv, och eftersom jag ville uppföra mig vuxet så gick jag ut från affären med en klump i halsen.

Sedan kan jag ju bli utsatt för kärlek som inte direkt uppskattas. Tex när jag bara har morronrocken på mig och Frasse väljer att putta upp rocken där bak å ge mig ett slick, gärna oxå när jag böjer mig framåt, han ser alltid lika chockad ut när jag skriker till. (Inte bra med stora hundar)

Ibland eller ganska ofta så påminner jag min man om hur läcker fru han har, han bli alltid lika förvånad och frågar vart hon är. Det är ju oxå en slags kärlek. Ja kärlek kan ju vara så många olika sätt, något eller någon som får oss att må bra, som får det att pirra till i kroppen.
Det är kärlek❤️

En härlig dag i solen kan ju oxå vara kärlek



Kram🌸