Stalkers

Suck å stön!! Min stalker lyser med sin frånvaro!! Tänk va mitt liv skulle bli spännande med en sån, ja menar det skulle ju faktiskt betyda att nån liten stackare är avis på mitt "perfekta" liv.
Och vill liksom förpesta min tillvaro med att vara efterhängsen!! 

En gång höll jag faktiskt på å få en på riktigt!! Men jag tror att jag visade en för stor glädje och iver, över att ha henne i mitt liv, så hon försvann. Man kanske inte skall önska personen välkommen, och uttryckligen säga hur roligt å spännande detta skall bli.
Nä bättre tur nästa gång!!

Nä den enda som kan kallas för stalker i mitt liv är:

Min härliga glossybox🎉 denna gången va det faktiskt riktigt många fina saker. Dock är jag lite tveksam till läppstiftet?
Tänkte att jag skulle piffa upp min febriga kropp med lite färg.


Nja gav nog inte resultatet jag sökte!!

Kram🌸