Psykvården

Idag har det hänt grejer! En sån himla spännande sak🎉 inte så spännande som å hitta ett lik i skogen, men nästan.
Antingen är jag en elak människa som tycker att andras olycka är kittlande, eller så har jag blivit väldigt lurad.
Båda alternativen är spännande!

Det började med ett telefonsamtal igår där jag fick luren i örat när hon i andra ändan insåg att hon kommit fel.
Idag ringde telefonen igen, där det stod "inget uppringnings iD" precis som igår.
Med samma röst i luren, så frågade jag henne snabbt om det va hon som ringde igår å la på i örat.
Det visade sig att det va samma person.

Hon berätta att hon behövde hjälp med att finna en viss person. För hon själv befann sig inom psykvårdensväggar och ville givetvis inte vara där längre. Hennes berättelse va så osannolik så jag blev nyfiken på det hon sa.  Den enda gången jag tvivlade på henne, det va när hon började babbla om att hon hörde hur god jag var.  va jag nära på å avsluta samtalet. Men tillslut så fick jag avslutat hennes snack om godhet, sa till henne att jag skulle göra mitt bästa för att hjälpa henne.

Jag kollade upp alla saker hon sagt och allt stämde, då bestämde jag mig för å skicka ett sms till personen hon sökte, men inte hade möjlighet till att leta efter.
Jag förklarade kort mitt dilemma till denna herre och efter det har det varit tyst. 

Åååååå😖😫 jag vill ju veta meeeer!!!
Jag har ju så många frågor i huvudet!!
Tex:
🔺 va det rättspsyk hon ringde ifrån och hon kanske bad mig skicka en hälsning till den hon knivhuggit efter att stalkat stackaren i 10 år
🔺 Bad hon mig ta kontakt med sin halik, som även förser henne med dråger?
🔺 Är det någon som är ute efter hennes miljoner och spärrat in henne för att få omyndigförklara henne?
🔺Är det Lisbeth Salander
🔺Är jag nu inblandad i en trafficking rörelse?
🔺Eller är jag lurad på nåt sätt??

Pjuhuuuuu vilket spännande liv jag lever!!

Kram🌸