Barnäktenskap!!

Ibland blir jag trevlig och givmild, ja nu råkar ju detta bara infinna sig en gång om året. Denna storartade händelse, råkar alltid komma runt jul. Då öppnas mina ögon för alla stackars krakar som har det dåligt. I år hörde jag en fin liten röst i mitt inre att jag skulle lägga mer krut på något. Önskar att jag kunde säga att det skulle vara nåt jag brann för, men kan nog mer säga att det va slumpen som avgjorde, eller mer en girig sida av mig själv. 

För 300kr så kunde jag lägga vantarna på ett exklusivt armband från Snö OCH även vara en fin medmänniska att bidra med 150kr, som oavkortat skulle gå till att få bort barnäktenskap. Ser själv framför mig när folk skall beundra mitt armband, och då jag skall kunna säga med en röst full av kärlek och mildhet, -ja jag ville i år lägga lite extra på en hjärtefråga. 

Urk jag kommer å brinna i helvetet!!

Kram🌸