Rädsla

När jag är på stan och tittar i affärer så tycker jag det är roligt att titta i affärer där jag antagligen inte kommer att köpa nåt. Oftast är jag själv i affären, eftersom troligtvis andra tänker samma som mig. Är nästan lite läskigt när jag går in i ödsliga affärer, där expediten står å plockar med sitt. För när jag går in i dessa affärer och redan vet i förväg att jag inte skall köpa nåt, ja då måste jag ju liksom smyga runt där med ett intresserat uttryck i ansiktet. (Samtidigt som jag bannar mig själv om varför jag gick in) Vänder och vrider lite diskret på saker. När jag väl har bestämt att det nog får duga med "tyckasyndompåhälsning" och vänder mig mot utgången, då händer det!!! en fras som ALLTID kommer när jag har bestämt att lämna affären..... kan jag hjälpa till med något?? Ääääää nä tack jag bara tittar lite!! Jaaaa määäään då kan jag ju inte lämna affären utan måste ta ett jävla varv till och titta på ointressanta saker. Måste sluta att besöka tomma affärer!!

Kram🌸