Gestapo wok

Idag har jag besökt Göteborgs Wok eller ett mer passande namn vore nog Gestapo wok!
För när man kommer in där så möts man av lite olika direktiv. En buffé går ju liksom ut på att man får äta tills man mer eller mindre kräks... men inte här. På ett prydligt litet papper som är upp tejpat på en pelare, står att man får äta så mycket man vill... å där stannar det trevliga.

För om jag nu råkar ta förmycket mat så står det på en annan prydlig (handskriven) skylt att dom minsann kommer att debitera maten man slänger. Jiiiisesss nu börjar det bli svettigt. För att förgylla Gestapo wok lite extra, så har dom sin alldeles egna kommandora. Japp det är helt sant, hon går och patrullerar och högljut sliter tallrikar ur händerna på folk som ätit tillräckligt.

Maaaammaaaaa

Här blev jag riktigt rädd!! Hur in i glödheta skall jag bara kunna få äta EN omgång glass. Det fanns även en lika proper skylt vid drickan - ett glas var! annars 15:- extra! Gode Gud kommer jag levande från detta stället, känner att jag nervöst tittar mig hela tiden över axeln för att hålla koll på.....ja ni vet vem.

Den som vill ha lite spänning i sin vardag skall absolut gå till Göterborgs Wok Backa Plan!

Kram🌸