Underbara helg🎉

Ännu en hĂ€rlig helg Ă€r snart slut! Min helg började redan pĂ„ torsdagen dĂ„ jag fick följa med pĂ„ ett event, dĂ€r golfklubben Hills hade nyöppning🎉 BĂ€ttre början pĂ„ helgen kunde det knappast bli! Kava, ostron Ă„ fint folk🎉 mmmmm vill dit igen! Lovade Martin att jag inte skulle ha mjukisbyxor pĂ„ mig OCH sköta mig. Jag hade iallafall inga mjukisar pĂ„ mig. Sedan vet jag inte om jag skötte mig sĂ„ bra, nĂ€r jag bad killen som delade ostronen Ă„ hacka ihjĂ€l det lilla livet, sĂ„ jag inte skulle krĂ€kas pĂ„ den nya mattan, utfall ostronet skulle som brukligt vandra uppĂ„t i strupen. 


Eftersom han bara skrattade Ät mig sÄ tuggade jag frenetiskt istÀllet, sÄ mattan klarade sig.

Men oj vad Kava jag drack🙃 Ă€lskar denna dryck! Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„ vilka snittar, va tvungen Ă„ gĂ„ ut i köket för Ă„ hĂ€mta en tallrik, fĂ„r ju inte plats med sĂ„ mĂ„nga pĂ„ en liten svart servett. 



Springning har det oxÄ hunnits med! 9:15 pÄ lördag morron. Frida och jag Àr fast beslutna om att lyckas vÀl med tjejklassikern!!