Härliga lördag!

Det har varit en lugn å skön lördag. Har varit en skön dag med långpromenad i skogen med dottern, 5,4 km blev det.
Lovade barnen att sanera "min" toa i helgen, så dom små liven inte åker på nåt läskigt. Men tyvärr så hann jag inte detta pga att jag slappade istället. 

Bla genom å ta en återställare!! Fika en pensionärsfika, ser ni det lilla huvudet bland blommorna? När man inte har så mycket att tänka på så dyker oftast olika saker fram.

Ätit gott och fikat ännu mer. Ätit av den goa chokladen jag fick av min lilla student Malin, jäkligt go choklad🎉

Råkade även ut för ett rejält 
i-landsproblem! En av min bästisar (kaffemaskinen) började krångla💀 ingen rolig upplevelse när jag står och bubblar av kaffebegär, älskar mitt kaffe på morronen!! Hela mitt kaffeliv passerade revy, jag pratade och klappade på den så den skulle känna sig älskad. Och då helt plötsligt funkade den❤️

Så här på nattkvisten så kommer ett lypsyl tips. Denna läker läpparna på ett väldigt bra sätt, det enda som kan vara ett problem, om man vill ha den på nätterna, det är att den är färgad. Men det största problemet är att färgen är ful!

Kram🌸