Barn

Just nu så ligger jag å tjurar i sängen, känner mig som ett barn som inte får precis som den vill. Efter min svåra sjukdom (3dagarsinfluensan) så har min kropp inte riktigt blivit som förr. Eftersom jag skall på fest idag så vill jag vara PIGG!! 

Jag har planera om lite så det nästan blir som jag vill.... men det är dom där jädrans procenten som inte blir som jag vill som retar mig. Skulle jag kunna prova på att vara nöjd nån jävla gång!? Jaap nu skall jag låssas vara nöjd, och tacksam för att jag faktiskt kan gå på festen.

I min dysterhet så förbereder jag mig för mitt glada å glittriga jag.

Det är faktiskt väldigt jobbigt å måla naglarna, man måste ligga/sitta stilla jätteläääänge! jag är inte så bra på det, så trixet är å måla över med glitter, ibland blir det måååånga glittriga naglar, när det e svårt å sitta still.

Kram🌸